A Honeywell Home brandet nem kell bemutatni azoknak, akik a fűtéskorszerűsítést elvégezték, esetleg most veszik fontolóra ennek a lehetőségét. A márka termékei mögött 4 éve feltűnt egy új vállalat, a Resideo, ami nagyon rövid idő alatt képes volt teljes mértékben átvenni a lakossági termékek forgalmazását.
Ennek eredményeként új szintre lépett a produktumok értékesítése. A Resideo 2018-ban vált ki a Honeywell anyacégtől és önálló útra indult. Ekkor ismerkedhetett meg mindenki a cég célkitűzéseivel. Mike Nefkens vezérigazgató szerint, a legfontosabb, hogy egy olyan otthont lehessen megteremteni a megfelelő eszközökkel, ami egy jó és megtérülő befektetés hosszútávon is.
Ennek megfelelően olyan célokat határozott meg a vállalkozás, amik által az otthonokat bevezetheti a jövőbe. A Resideo intelligens megoldásainak és rendszereinek hála pedig mindez relatíve egyszerűen megvalósítható. Nyilván többről van szó, mint különálló termékek értékesítéséről, hiszen a Resideo egy tökéletesen funkcionáló, többrészes rendszer megalkotását célozza meg.