A vendégcsalogató borkereskedés aranyszabályai

A jól menő üzletek jellemzője, hogy a vásárló szava mindenekelőtt áll. Sehol sem működhet hatékonyan borkereskedés, ha ezt nem veszik figyelembe. A borok forgalma és a helyi igények a vásárlók szokásai és ízlésvilága szerint változó.

Lehet, hogy egy nagyvárosban nyílt borkereskedés nagy forgalmat bonyolít a népszerű márkák termékeiből, míg a kisebb településeken a különleges ízeket, ritka borokat keresik inkább. Ezeket az igényeket folyamatosan figyelnie kell az üzletvezetőnek és a kínálatát módosítva ki tudja szolgálni majd a vásárlóit. Sőt, ha mind emellé olyan személyzetet biztosít, akik valóban értenek a borokhoz, ugyanakkor a betérő vendéggel is megfelelően képesek bánni, az már fél siker.

Ugyanis a legjobb italok mellől is el tudja hessegetni az érdeklődőt az, aki gorombán vagy érdektelenül viselkedik vele. A borkereskedés szempontjából, pedig ez kerülendő. A vásárlókat be kell csábítani a boltba, hogy minél többféle bort megkóstoljanak, majd kiválasszák közülük azt, amit majd a továbbiakban is gyakran vásárolnak meg onnan.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás